Tuesday, December 14, 2010

aku tak suka blog ni

Bismillah
Oh tidak apa dah jadi dengan blogku ini...tak cantik berserabut. Jiwa kacau kepala pening. Allah... banyak sungguh ujian hidup sekarang ni. Blog sudah lama tidak di updatekan. Bukan tak de cerita banyak tp belum ada kekuatan untuk menulis kepala asyik pening je.kenapa ada iklan my jodoh...nantilah aku nak cari kat mana kodnya...


Entah bilalah blog ni akan berwajah baru....sedih tengok blog ni...tak terurus. Oh hari ini bukan semalam...semuanya sudah berubah dengan sekelip mata. Hanya semangat yang kuat sahaja dapat memberi kekuatan kepadaku.....

Allah.... Engkau sahaja yang mengetahui hikmah di sebalik apa yang berlaku....

cerita terbaruku di sini http://wafanajwa.blogspot.com/

2 comments:

salam ziarah...nape tak suka...tapi saya pun dulu mcm nie..akhirnya saya cari2 apa yang sesuai untuk blog saya...kalau boleh akak sketch dulu...camana akak nak..salam perkenalan..follow saya nyer blog..salam ukhwah

salam kenalan aida...terima kasih kerana sudi singgah ke blog sy..sy tak suka blog ni sbb ada iklan my jodoh...dan juga kalernya tak cantik hehehe...