andai ini takdirnya utkku

Saturday, November 12, 2011

selamat pulang nak

Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja


Malam ini anakku berangkat pulang ke KB. Walaupun sudah lama aku terpisah jauh dengan anakku tp kali ini aku benar2 berat hati hendak melepaskan dia. Rasa sebentar saja dia bersamaku. Aku hanya mampu berdoa semoga anakku selamat dalam perjalanan pulang ke KB.
Selepas ini banyak benda yang harus aku fikirkan demi masa depannya. Dalam hati ini mengharapkan dia pulang belajar di sini, aku harus sabar menanti dan menanti.

Cemburu rasa hati ini bila melihat rakan2 sebayanya bersama ibu dan ayah tak kira susah dan senang, tp anakku berjauhan denganku. Aku tidak menyalahkan takdir, Allah yang maha mengetahui , aku bersyukur padamu ya Allah alhamdulillah....