andai ini takdirnya utkku

Saturday, October 9, 2010

apakan daya

9.10.2009

Ya Allah minggu lepas hati ini berkobar2 ingin bertemu sahabatku (Lea)tercinta yang sangat2 aku rindui. Tetapi apakan daya sudah takdir kita belum di izinkan lagi bertemu oleh sebab2 yang tidak dapat kita elakkan. Bersabarlah wahai sahabatku jangan bersedih, andainya di panjangkan umur dan di murahkan rezeki kita pasti akan bertemu jua. Namun jauh di sudut hati ini aku menangis hiba mengenangkan kenangan kita dahulu. Walaupun pertemuan kita lewat di alam maya, tetapi persahabatan kita terlalu murni. Di saat aku ingin berpindah akhir bulan 12.2009 dia banyak membantuku. Dia sahabat tempat aku curahkan suka dan dukaku. Kini aku pasrah kerana jarak yang memisahkan kita. Apakan daya bukan rezeki kita untuk bertemu.....

0 comments: