Monday, August 8, 2011

aku tak mau gagal

TAYAR SATU KAKI DARI GARISAN KUNING
LOCK PINTU-GARISAN PUTIH
PUSING STERENG KIRI HABIS
GEAR R CARI PENJURU
PUSING STERENG KANAN HABIS
UNDUR TAYAR HADAPAN GARISAN
PUSING STERENG KIRI HABIS
GEAR D KE HADAPAN SEDIKIT HON ANGKAT TANGAN
TUKAR KE GEAR R
UNDUR TAYAR HADAPAN GARISAN
PUSING STERENG KANAN HABIS
GEAR D CARI PENJURU
PUSING STERENG KIRI HABIS
KELUAR PERLAHAN2 SAMBIL LURUSKAN KERETA.....

tiga penjuru nampak mudah tp kalau tersilap terpijak line putih gagal...
tp kali ini aku yakin sangat aku tak kan gagal
aku tak mahu gagal
aku tak sabar nak tunggu lepas raya
=====*aku lebih tunggu nak test dari sambut hari raya
apalah ertinya raya kalau aku tak dapat balik kampung*

parking atas bukit tersangatlah mudahnya..tak akan gagal sebab kereta auto lagi senang...
kawan2 yg sama2 belajar semuanya dah ambik test dan dah lulus pun,kakak ipar aku yang tak pandai komputerpun boleh lulus.....
aku ni...seballllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll..............................

memang aku raya di rumah sendiri tahun ini...
tp rindunya aku kepada mek dengan ayah aku
kenapa aku tak balik
itu masalah peribadi aku...
mungkin lepas aku dapat lesen aku boleh balik kg..Insya Allah

2 comments:

insyallah akan berjaya ni!hehe.

terima kasih..insya allah pastiberjaya