Sunday, October 2, 2011

mula dengan rutin harianku

Pagi ni mulalah pergi mengaji balik setelah lama bercuti, kiranya beraya sakanlah baru nak mula mengaji. Nak keluar hilux belakang keta aku. Myvi dan van pun ada kat depan. Nak keluar macam mana orang baru dapat lesen P manalah cekap sangat, tiga penjurupun ingat masa belajar je.
Terpaksalah panggil jiran suruh ubah kereta dia sikit...malulah jugak aku sebab nampak macam tak berapa pandai. Tp nak buat macam mana baik aku beringat ...aku takut andainya kereta orang tercalar terkemek ke nanti kena bayarlah pulak.

0 comments: