andai ini takdirnya utkku

Tuesday, October 9, 2007

~Selamat pulang ke kampung~

~Alangkah seronoknya dapat mencium tangan ayah dan ibu di pagi hari raya~

Assalamualaikum...

Di saat orang lain sibuk-sibuk hendak balik ke kampung hatiku di himpit sayu...apa lagi bila dengar lagu-lagu raya sedihnya rindu kat halaman. Agaknya sudah ramai teman-teman blogger sudah selamat sampai ke kampung....atau yang sedang bersiap-siap untuk pulang ke kampung masing-masing. Seperti biasa aku beraya di sini...insyaallah kalau di panjangkan umur sampailah aku hari raya kedua ke kampung halamanku.

Kepada teman-teman yang sudah selamat sampai ke kampung semoga anda berbahagia bertemu dengan famili masing-masing...kepada yang dalam perjalanan berhati-hatilah ketika memandu. Ingatlah kepada yang tersayang. Akhirnya sekali lagi aku ingin mengucapkan salam aidilfitri maaf zahir dan batin. Andai ada yang terasa atau tersinggung dalam apa jua bentuk entry aku yang lepas-lepas aku mohon ampun dan maaf...benar kata rakan bloggerku walaupun kesilapan yang tidak di sengajakan pasti menguriskan hati teman. Namun jauh di sudut hatiku tidak pernah berniat untuk menyakiti sesiapa dalam entry-entryku. Tetapi kalau ada yang terasa aku mohon maaf...begitu juga seandainya ada kesilapan kalian aku tidak pernah simpan dalam hati...

Oklah salam aidilfitri..MAAF ZAHIR DAN BATIN.......


0 comments: