Thursday, December 25, 2008

Sedih

Diam tak diam cepatnya masa meninggalkan kita 1429 hijrah bakal meninggalkan kita. Diam tak diam juga hampir dua tahun Kak Awwa berblog, bermula dari blog pertama Kak Awwa iaitu blogmyway. Ketika itu Kak Awwa tak ada kawan melainkan KS. Tetapi sekarang Kak Awwa dah rasa kehilangan kekawan, baik Ks, Epel, Fida, Keshi dan semuanya. Tetapi Kak Awwa sedia maklum kita semua ada kometmen masing-masing, sentiasa sibuk dengan tugasan rumah tangga dan kerja. Biarpun Kak Awwa bukan orang yang berkejaya tetapi kekadang sibuk juga dengan tugas seharian sebagai suri rumah tangga.

Apa azam tahun baru Kak Awwa untuk tahun ni? Sahabat Kak Awwa Lea bakal menjadi ibu kepada anak yang ke empat. Kak Awwa bila lagi akan mendapat cahaya mata kedua? Aduhai persoalan yang tidak dapat Kak Awwa jawab. Umurpun sudah meningkat. Ya Allah kalau aku merasa sedih masih ada lagi insan di luar sana yang kurang bernasib baik dariku.

Lagi-lagi cerita tentang azam, azam tahun lepas Kak Awwa entah dah lupa.Doaku semoga tahun ini lebih baik dari tahun yang lepas. Doaku juga semoga Allah panjangkan umur kami, untuk kami beribadat kepada MU. Kekadang hati ini terasa sedih...kerana kurangnya ilmu dunia dan akhirat. Moga Allah ampunkan segala dosa-dosa kami.

Untuk sahabat blogger semua Salam Maal Hijrah 1430 hijriah.............maaf kalau ada kekhilafan sepanjang Kak Awwa berblog dan memberi komen-komen. Semoga ikatan silaturahim kita kan berkekalan hingga ke akhir hayat..........

2 comments:

Salam, lawa blog kak awa, tapi kombinasi warna kurang baik, susah nak baca entry. Sori jangan mare..

salam ye ker...boleh beri cadangan warna apa yg boleh di baca ek...tak tau nak pilih warna nanti kak awwa cuba pilih warna ek..mekasih...........