andai ini takdirnya utkku

Sunday, November 25, 2007

~Gambar-gambar yang aku suka~




~Aku ibaratkan blogku ini adalah blog yang paling tak laku huhuhu, entah dari dulu lagi aku dah kata diantara banyak-banyak blog yang aku ada, blog wordpress yang paling aku suka. Sejak dua tiga menjak ni kekawan aku yang sama-sama berblog dengan aku bagaikan semuanya sudah hilang dalam hidupku.Dulu aku ada Fida diorang panggil Baiksss, KS, Keshi ada Epel Ijau dan Musafir ( Epel Ijau ngan Musafir ni kalau tak sibuk diorang datang dan sms dengan ku) tetapi sekarang semuanya sibuk sesangat, kalau dulu kami sama-sama berskype tetapi kini semuanya tiada lagi. apa lagi ym akupun sudah tidak wujud sekarang ini oleh sebab-sebab yang tidak dapat di elakkan. Aku tak berkecil hati biarpun di blog-blog kekawan yang rapat dengan depa bertegur sapa di cbox atau apa-apa box sekalipun. Tetapi aku cuma rasa kehilangan, kemesraan dulu hanya tinggal kenangan....namun aku sentiasa mendoakan semoga semuanya dalam rahmat dan kasih sayang-NYa. Semoga semuanya selamat dan bahagia walau apapun yang mereka lakukan. Maafkan aku teman. Untuk menghilangkan rasa kesunyianku di rumah ku abadikan gambar-gambar ini untuk tatapan diriku sendiri. Kerana hobi aku ni memang suka mengumpul gambar-gambar yang menarik, tak kiralah gambar apapun. Inilah hasilnya. Ada gambar Hafiz lama dan baru.



0 comments: