andai ini takdirnya utkku

Sunday, November 11, 2007

~MyBlogLog~

Assalamualaikum selamat malam...

Sudah beberapa hari mybloglogku bertukar avatar dari Ainatul kepada ikon gadis cute anak mek salleh hihihi. Entahlah mybloglog ainatul sudah tak wujud dah setelah paswoodnya hilang begitu saja, akupun sudah terlupa. Rasaku ikon girl tu dah dikira okey dah dari menayangkan gambar sendiri di mana-mana blog yang aku singgah hihihi. Itulah juga yang sinonim dengan worpress aku..apa-apa ajelah tak menjadi problempun kan? Entah kenapa aku suka mempunyai banyak blog..sudahnya aku sendiripun tidak tahu hendak tulis yang mana satu huhuhu. Barangkali orangpun tidak tahu nak baca yang mana satu dah kan? Tidak mengapalah asalkan aku hepi walau apapun yang aku lakukan.

Aku tak tahulah sejak tiga menjak ni hanya bloglah satu-satunya teman aku...serasanya seperti aku kehilangan..entahlah...


2 comments:

Saya ada 5 blog

satu utk keratan akhbar/isu semasa
satu utk artikel menarik
satu utk peribadi ( hidden )
satu yg biasa tu, utk merapu meraban
satu lagi..rahsia juga..he he he