andai ini takdirnya utkku

Thursday, December 6, 2007

`Memang aku takde kerja huhuhu~

Akhirnya hp Hafiz yang hilang di takdirkan berjumpa kembali setelah dua minggu. Pelik memang pelik setibanya suamiku di opisnya hari selasa beberapa minggu yang lepas hp ini ada di atas meja komputernya duduk molek dengan baterinya yang penuh. Padahal sebelum ini baterinya pun takde, hatiku pun sudah rusuh bila mengingatikannya. Agaknya biarpun murah hp ini ada yang ingin meminjamnya sebentar...lalu di gerakkan hatinya untuk menghantarnya kembali kerana sms demi sms dariku atau apa aku tak tahulah, yang pasti aku tidak ingin tahu apa-apa kerana ianya sudah dikembalikan alhamdulillah . Terima kasih tuhan kerana mengembalikan hp anakku...biarpun murah tetapi ini hasil wang yang dia kumpul.

Hp mini aku dan hp Hafiz yang hilang jumpa kembali setelah ayahnya beli yang baru dan berkamera lagi hehehe. Hafiz kata nasib baik yang lama hilang dapat yang lebih canggih huhuhu anakku pandainya kamu ek.
Hp miniku yang cumil suka bangat duk kat bear Hafiz, hp ni dah jatuh dua tiga kali sian dia...untuk sms bolehlah.........tapi kalau orang call bunyinya bederap-derap.
Kenanganku untuk selamanya hadiah dari suamiku sempena ulang tahun perkahiwinan yang ke sebelas dua tahun lepas.....
Ini bunga tiga belas tahun yang lalu masih aku simpan lagi sebagai nostalgia...bunga oren masa aku nikah dulu hihihih...dah lusuh dia. Rumah aku yang paling takde hiasan apapun.....aku tak suka nyemak mata. Aku lebih suka melihat kehijauan pepohon di luar rumah biarpun sarat tetapi membuatkan aku gembira dengan alam semula jadi itu. Wah citarasa orang ni memang berbeza-beza.

~Dah takde kerja ke aku ni?Hujan sudah berhenti...bumi masih lagi basah. Aku masih lagi berkurung dalam bilik komputerku ini, ditemani blog yang tidak seberapa ini. Inilah hati seorang ibu makan tak lalu tidur tak lena semuanya demi kamu anak. Mujur ada blog yang paling tak cute ini kalau tidak di mana akan ku luahkan segala rasa hatiku ini.



0 comments: