Friday, February 15, 2008

selamat bertunang~Shu,Sham










bahagianya dia...........tp awat tudung cam senget aje hihihi..anak gadis zaman la ni bertunang bakal suami p sama, kalu kita dulu cuma pak mak menakan aje yang p minang, nak tengok mata bakal lakipun malu.









sonoklah tu...........










Gambar kurang jelas plak












Berposing dalam cermin pulak budak nie......................

Maaf tiada ide buat masa sekarang cerita lain kalilah. Selamat bertunang Shu dan Sham, ini lagu untuk korang, maaflah Shu kerana Mak Sue tak bagi URL blogku untukmu............

Nur Kasih

Bagaikan permata di celahan kaca
Kerdipnya sukar tuk dibezakan
Kepada Mu Tuhan ku pasrah harapan
Moga tak tersalah pilihan

Nur kasih Mu mendamai di kalbu
Jernih setulus tadahan doaku
Rahmati daku dan permintaanku
Untuk bertemu di dalam restu

( korus 1 )
Kurniakan daku serikandi
Penyejuk di mata penawar di hati
Di dunia dialah penyeri
Di syurga menanti dia bidadari

( korus 2 )
Kekasih sejati teman yang berbudi
Kasihnya bukan keterpaksaan
Bukan jua kerana keduniaan/( dunia )
Mekar hidup disiram nur kasih

( doa )
Ya Allah kurniakanlah kami isteri
Dan anak yang soleh
Sebagai penyejuk mata

( ulang korus1 & korus 2 )
(Mekar hidup ini disirami nur kasih)

Di tangan-Mu Tuhanku sandar impian
Penentu jodoh pertemuan
Seandai dirinya tercipta untukku
Rela ku menjadi miliknya

( ulang korus1 & korus 2 )
(Mekar disiram nur kasih)



2 comments:

betul tu kak awwa...zaman kita dulu bakal tunang tu tak ikut sama..kalau ikut pun sekadar nak tunjuk jalan...mcm sy jauh dr selangor ke kedah tu...pastu dia tak de dlm rombongan time diskus ituini tu.

hehehe kak jie org zaman la ni tak mamcam kita dulu...sy kedah kelate, yg p minang pak menakan mak menakan dan sepupu sepapat aje yg duk kat tok uban......mak metua x leh gi sebab masa tu jaga ayah mertua sakit...lagipun kita dulu malu giler nak tengok bakal laki gi pertama kalipun nak nalan ngan kitapun segan sepatah habuk tak bercakap pun hihihi....