Sunday, July 3, 2011

maafkan awwa abe....

Bergenang air mata suamiku bila aku pulang, sian kat abe. Bukan tak nak duk lama2 kat spital, tp akupun tak sihat, aircond sejuk giler2 le tidur tak sempurna le, tidur di ganggu dengan suara2 bising orang sakit, aku yang tak sakit jadi sakit. Lagipun abe kata gi baliklah abe dah ok dah sikit, lagipun nursekan ada. Kalau dah ok esok ke lusa ke abe baliklah.

Mekasih le kepada K.Melati n family kerana gi ambik aku, susah nak cari sobat sebaik mereka, susah senang tetap bersama kami. Allah Engkau anugerahkanlah kekayaan dan kebahagiaan kepada keluarga ini amin. Kalau aku nak balas aku mungkin tak mampu tp aku hanya mampu berdoa........

Balik rumah nak jugak tengok siaran ulangan Imam Muda, mungkin keletihan jalan jauh tertidur, kalau dengan suami kita manja sangat sikit2 nak ambik kerusi roda...tp dengan orang semuanya kita kata boleh walau hakiktnya aku ni bukannya boleh jalan jauh2. Tp dengan satu formula aku boleh, aku alhamdulillah Allah permudahkan segalanya. Maafkan awwa abe, sian kat abe awwa balik tinggal abe. Kita sudah biasa dengan situasi ini Ya Allah cuma satu je yang aku harapkan ...semoga Allah tabahkan hati aku, kuatkan hati aku. Tak di nafikan kekadang aku menangis juga.........

0 comments: