Friday, July 22, 2011

pergi makan ikan bakar

semalam aku,k.haida, Ummi, Atie, Siti, Kak Bib jauh pergi jalan2 cari makanikan bakar di jalan Belamy(sori klu tak betui ejaan lupa)> Wah kenapalah depa ni sanggup habiskan minyak, masa semata2 nak pergi makan ikan bakar. Aku di ajak sekali makanya aku tak lepaskan peluanglah.

Balik singgah di Sg Buloh beli pokok,pasu,tanah itu je la. Tak perna seumur hidup aku pergi makan ikan bakar jauh2. Terima kasihlah kepada sahabat2ku. Ya Allah murahkan lah rezeki mereka yang belanja aku,kerana aku tengah pokai sekarang ni.( bukan orang tahu pun...tp kalau dah orang beli macam2 kita idak tu maknanya keringlah tu) Kalau adapun untuk keperluan lain. Petang ni jiran aku telefon nak suruh tengok jubah,baju dan tudung, minta maaf kirim salamlah aku dah tak mampu nak ikut kehendak hati ini.....sabarlah hati....

2 comments:

sekali-sekala xpe kak awwa, kata org jauh perjalanan luas pemandangan...

betul tu ieda...tp gerai tu sama je kat medan putri tmpat kak awwa ni..saja nak jalan2...