andai ini takdirnya utkku

Friday, July 15, 2011

nak p Harmony kelas memandu bab 1

Hari ni bermulalah aku nak pergi belajar memandu. Doaku semoga Allah permudahkan segalanya . Berdebar juga tetapi aku kuatkan hati ini demi masa depan aku...

sambungan

hari pertamaku~ Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Dapat belajar dengan cikgu peremupan lagi, yang best sebab orang senegeri speaking London le hehehe.Tak susah sangat bila kita dah tahu pegang stering dll. Cuma pertama kali pergi tu tak berapa ingat nak hafal jalan 1.2 dan 3. Jalan sempit berbukit bukau di Kuang alahai tak pernah aku drive jalan sempit dan berlopak pulak tu. Tp dah ada cikgu tak adalah rasa takut sangat.

Pertama kali aku drive di atas jalan raya yang sibuk dengan lori2 besar, semuanya alhamdulillah sebab mungkin Allah permudahkan segalanya.

Bersambung lagi kek bab yang seterusnya......

0 comments: