andai ini takdirnya utkku

Tuesday, September 20, 2011

naik berkilo2

Nafas terasa sesak rasa berat je badan ni. Bila timbang 55 kg? Oh tidaaaaaakkkkkk.Dari 52 kg naik 3 kg. Open house punya pasal. Kalau ikutkan aku tak boleh nak makan seperti orang lain sebab aku cepat mengah. Malam minggu pergi rumah jiran depan buat open house. Aku tak tahu nak makan apa sebab benda berat banyak sangat. Abe ambik nasi dagang, aku ambik laksa, orang lain boleh bertambah makanan lain lagi aku dah tak boleh. Laksapun berkongsi dengan abe.

Semakin meningkat umur semakin nak kena jaga kesihatan. Malam aku tak ambik nasi aku cuma minum air sahaja walaupun aku teringin nak makan nasi. Tp demi kesihatan aku terpaksa. Kalau boleh aku nak berpuasa secepat mungkin di bulan syawal ini tp apakan daya..........

2 comments:

assalam..

skrg ni mkn mmg nk kene jga.. sy mkn skali je tp bdn ttp naik juge

waalaikumusalam mai...hehehe umur dah nak masuk 40 tahun depan takut gak nih....