andai ini takdirnya utkku

Tuesday, August 28, 2007

~Hari yang malang~

Hari ini aku berkobar-kobar hendak menyambung semula penceritaanku di dalam notepad yang aku simpan segala macam yang aku tulis di komputerku. Sudah berkali-kali suamiku menyuruh aku menulis di google atau notepad di yahoo. Tapi bagaikan mencurah air ke daun keladi aku tak mendengar katanya dan terlupa pula hendak menyimpannya ke emel. Hari ini komputer ku sudah rosak.... untuk mengunakan komputer suamiku aku tidak begitu berminat, cukuplah hanya sekadar melihat Internet saja. Tapi aku tidak berminat untuk menulis di komputernya kerana aku sudah lupa apa yang aku tulis. Sedih bercampur baur. Bendanya dah bakal sampai ke penghujungnya tak lama lagi. Di pihak temanku sudah di beri lampu hijau oleh seseorang agar aku teruskan penceritaanku. Alahai macam-macam yang berlaku bulan ogos ni, agaknya itu ujian buat aku. don't be sad wahai aku. Kalau sedihpun tidak kemana kita ni. Aku akan cuba mencari semula segala yang hilang untuk aku realisasikan impian aku. Aku bukan hendak berlumba-lumba tetapi aku hendak belajar itu saja. Kebetulan ada hamba Allah yang ingin menolong..alhamdulillah.

Hari ini juga teka teki terjawab akhirnya. Ya Allah temanku di timpa masalah keluarganya. Aku tidak tahu apa yang harus aku tolong, sebagai sahabat aku hanya mampu menghulurkan sebuah keikhlasan dalam persahabatan tanpa mengandungi apa-apa makna yang tersirat. Nak bantu dari sudut apa aku tidak mampu hanyalah sekalung doa ku hulurkan buat insan yang bernama teman. selama ini dia terlalu banyak memotivasikan aku. Aku selalu melemahkan diriku sendiri, lalu dia datang memberikan aku semangat. Aku tak lupa semua itu. Semoga Allah tabahkan hati-hati kita teman. Demi impian kita bersama aku akan teruskan jua....INSYAALLAH.

Eh aku perasan blog aku saja yang tidak ada gambar-gambar ek? Adoiii sebenarnya aku tak berapa gemar bab gambar-gambar ni, aku lebih pentingkan tulisan untuk di baca. Gambarpun ok juga, tapi insyaallahlah aku cari gambar yang mana cute-cute untuk di updatekan di sini hehehe. Udah ler aku memang kekeringan idea sejak akhir-akhir ini. Tiada bahan menarik yang hendak di ceritakan.


0 comments: