andai ini takdirnya utkku

Sunday, September 2, 2007

~Selamat menempuh exam UPSR anakku~

Hari ini merupakan hari pertama anakku Hafiez menempuh alam peperiksaan yang bakal menentukan segalanya. Sebagai seorang ibu aku pulak yang lebih-lebih. Entahlah aku hanya mampu bertawakal kepada Allah s.w.t. Aku sudah buat setakat yang aku mampu, leter sudah, nasihat sudah, hantar motivasipun sudah berkali-kali. Hmm, tak taulah....walau apapun keputusan aku redha. Memang aku mengharapkan yang terbaik...tetapi.......tak tau lah nak kata apa dah...tengoklah keputusannya nanti.
~Hafiez tiga tahun~

~Hafiez empat tahun~


4 comments:

semoga dia berjaya dgn cemerlang ...anak saya tahun lepas

Mekasih Kak jie..x tau lah seah pada Allah s.w.t.........

kompius betul..byk sgt nick

itulah kak jie suami sy dia wat blog pakai nick tu..hehehe mmg byk kak jie..tu masa memuda..tu lah masa duk main surat dulu nama memacam ahakkssss..