Sunday, September 2, 2007

~Doa kesyukuran~

Assalamualaikum....

Alhamdulillah hari ini aku menjemput dua keluarga, Lia dan hubby dan Kak Thusee dan hubbynya... sempena anakku bakal mengambil UPSR esoknya dan Lia meraikan birthdaynya di rumahku, aku tumpang sekaki ler. Harapnya dengan berkat doa dari teman-teman anakku berjaya dalam UPSRnya dan Lia di murahkan rezeki dan di panjangkan jodohnya bersama suaminya yang di kasihi. Tapi sayangnya gambar segala jenis makanan aku dah ambil...entah suamiku terkejut kat apa kemera lak terjatuh...dah kamerapun uzur gambarpun hilanglah...hmm sayangnya tinggal yang nhi aje lah. Apa nak buat kalau tidak boleh ler tayang kat sini hihihi...dah takde rezekilah tu.


Ini bunga kantan kat belakang rumahku, hmm duk sini kalau nak masak laksa ke, asam pedas ke tak payah beli bunga kantan banyaknya. Sorry ler ternampak tong sampah ngan buku hihihi tak perasan lak.



Kain sutera Italy hadiah dari suami tercenta sempena wedding anniversary.


Ini pulak hadiah dari teman kesayangaku Lia...hmm mekasih teman........tak dapat nak balas kebaikkannya kekadang aku pulak yang jadi malunya.....semoga Allah murahkan rezekinya aminnn.



2 comments:

kak awwa,

sy pun ade gambo bunga kantan mcm tu..hehehehe..sy pun tanam..selalu berbunga, jiran2 sy pun hairan knp dia orgnya tk bunga

agaknya tanah subur kak jie..tu lah x payah nak beli mahai kalu beli tu hihihi..mmg bunga kantan susah nak berbunga..tp kalau kena tanahnya subur banyak bungenya x abih makan bagi kat orang hehehe.