Sunday, August 24, 2008

Talian Internet rosak, rumah sedang di renovate

Assalamualaikum...
Saya demam sebab banyak benar yang nak buat, rumah tak ubah seperti tongkang pecah. Sudah seminggu rumah ini di perbaiki,di cat dan baiki mana-mana yang rosak. Almaklumlah rumah lama banyaklah yang nak kena repair. Erm, kalau rumah sendirikan berbaloi. Apa tidaknya sebahagian barang-barang saya kotor biarpun di tutup dengan plastik. Nak buat macam mana dah tinggal di rumah orang ikut ajelah rentak diorang. Kata diorang kami tak payah pindah, tinggal ajelah kat rumah ni, alhamdulillah. Sebab takde siapa yang tinggal kat rumah ni. Lagilah rosaknya rumah ni kalau takde orang tinggal. orang lain sudah memiliki rumah buat apa nak susah-susah tinggal di rumah ini. Kalau nak ikutkan sama aje sebab sebahagian gaji di potong jugak. Kalau yang bergaji besar lagilah banyak kena potong. Lainlah kami yang tak berumah ni (belum ada rezeki lagi). Kesian sabaq ajelah naaaa.....

Cuti sekolah sudah berakhir, nampaknya saya kembali sunyi kerana Hafiz dah pun ke asrama. Sepanjang cuti sekolah terlalu sibuk juga, bila dah anak balik dari asrama, masak itu dan ini ajelah kerjanya.

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Karim, maaf zahir dan batin. Semoga kita semua sebagai umat islam gembira menanti kedatangan bulan yang mulia ini. Inilah pertama kali saya menyambut bulan ramadhan tanpa anak saya Hafiz.. Insya-Allah ada masa, ada kesempatan saya akan sambung bercerita lagi. (Ni pun saya mengunakan talian maxis broadband).

Sebelum terlupa, nampaknya jodoh saya dengan mangkuktingkat.com tak lama kerana kata Puan Husni dia cuma menghantar di sekitar Kota Damansara dan yang ramai pelanggan mangkuktingkat aje. Memandangkan di kawasan Section 11 ni hanya saya sahaja diorang tak boleh hantar. Apa-apapun saya sokong dari jauh. Semoga mangkuktingkat.com terus maju jaya, di lain kesempatan kalau ada yang menghantarnya saya akan pesan lagi.

0 comments: